אד"מ - איזון דרך מודעות גופנית בתנועה

                                  

האם אנו יודעים לנוע נכון ?  

לא בטוח . כושר גופני מיטבי הוא עניין מורכב .  

אנו נחשפים  לשיטות אימון מגוונות יותר ויותר ומבחר תרגילים עשיר יותר ויותר .  

  •   כיצד נדע  אילו תרגילים לבחור ?   
  •   מה עדיף לתרגל – כוח מתפרץ \גמישות\ הרפיה ? 
  •  מה התרגיל  היעיל ביותר לכאבי גב?  

שיטת אד"מ תנועה נותנת באופן מעשי את התשובה לשאלות אלו-  היכולת לשפר אימון גופני ,למנוע ולמזער פגיעות שריר שלד ולגלות עניין והנאה בכל פעילות גופנית .  

בשיטה שלושה  קווי יסוד -   

-          מודעות גופנית . 

היכולת להיות ער לאיתותי הגוף בתנועה . 

-          איזון בתפיסת  מרכיבי הכושר הגופני . 

השגת כושר גופני אמיתי מתחשבת במרכיבים רבים – צרכי ומטרות האימון,,עבודה על כלל מרכיבי התנועה ואיזונם, נתונים גנטיים ,ועוד.  

-          שימת דגש על דרך ביצוע הפעילות  הגופנית.  

אופן ביצוע התרגיל עולה בחשיבותו על התרגיל עצמו כמעט תמיד.  

השיטה התפתחה לאורך שנים של נסיון  בהדרכת מטופלים ומתאמנים משלל גילאים ונתונים טבעיים .כאשר תמיד נחקרו מחדש מהן הדרכים הנכונות ביותר והמועילות ביותר לתרגול גופני אישי. 

לאורך השנים נתגלה כי דרך זו יעילה למעלה מ- 90% מהמתרגלים בשיטה וכי כל אדם בכל מצב גופני ונתוני פתיחה יכול למצוא בה יתרונות לחייו.  

ילדים עם בעיות התנהגות,מטופלים עם בעיות גופניות קשות ושיקומיות , אנשים מן השורה וספורטאים כאחד מצאו בה פתרונות תנועתיים  לצרכיהם . 

כיצד מתאמנים ? 

ההדרכה אישית מאד ( לא יותר מ17 איש בקבוצה) ,בכל שיעור אד"מ נחקר ומתורגל נושא תנועתי ייחודי,– שכיבת צד, מעברים ,מפרקי ירך ,תנועות עגולות ועוד.  

כמות החזרות , קצב הביצוע וטווח הביצוע  נתונים להחלטה אישית של המתאמן כך,על אף שהתרגול הבסיסי מתון ,כל אחד יכול להגיע לרמת ביצוע המתאימה לו . 

מה מקבלים ?  

-          הנאה ועניין . רבים מהמתאמנים באד"מ מתאמנים בקביעות למעלה מ20 שנה !  

-          בריאות  ואיכות חיים . כמעט כל מתאמן בשיטה חווה הטבה ושיפור לאורך זמן  ביכולותיו.  

-          פסק זמן ומנוחה . כל שיעור של אד"מ בתנועה הוא מעין "אי " של שקט תנועתי  ואנו חוזרים ממנו רגועים יותר , מבינים יותר ,וחיוניים יותר .  

או במילים פשוטות – תנו לעצמכם קצת , איזון – דרך – מודעות גופנית בתנועה

 

 

בואו להכיר ולהתנסות, ימי שלישי , 19:00, סטודיו 1 . חינם למנויים

 

 

  למידע נוסף: www.droraalon.com 

 

חדר כושר
חדר כושר
חוגים
חוגים
אזור מנויים
אזור מנויים
צור קשר
צור קשר
בריכות שחיה
בריכות שחיה
פילאטיס מכשירים
פילאטיס מכשירים
מערכת שעות
מערכת שעות
המתקנים שלנו
המתקנים שלנו
טיפ בריא
סטודנטים
עבור לתוכן העמוד