אימוני רצועות וקטלבלס

משעמם לכם באימונים באולם הכושר? אימונים הפכו לשגרה? מצאתם את רוב שיטות האימון החדשות?
TRX&KETTLEBELLS CHALLENGE!

שני ענקים של אימון הפונקציונאלי נפגשים כדי לתת לכם אימון דינאמי ומאתגר שיגרום לכם להזיע, ליהנות ובעיקר להכיר את הגוף שלכם טוב יותר!
האימון משלב קטעי כוח וקרדיו/ארובי בשילוב קאורדינציה ושיווי משקל.

מה זה, ולמה זה הדבר הכי חם באימון גופני?
TRX - אימונים בתלייה כנגד רצועות
אימונים בתלייה הם אימונים המבוססים על משקל גוף ועל שימוש ברצועות קשיחות עליהן ניתן להישען.

זו צורת אימון ורסטילית המאפשרת אימון בכל רמה – החל מאימון שיקומי ועד אימון מאתגר לספורטאים מקצועיים.
המותג הפופולרי ביותר, אשר אחראי להמצאת ולהתפשטות הטרנד, הוא של החברה האמריקאית
 TRX Total Resistance eXercise

 
קטלבלס/קטלבל/Kettlebell
הקטלבל היא משקולת רוסית שנראית כמו כדור תותח עם ידית. השימוש בקטלבל התפתח ברוסיה החל משנת 1704.

 חוואים ועובדי נמל רוסים, השתמשו במשקולות הקטלבל. המשקולת הפכה להיות פופולרית בארצות הברית ב-1998. בשנים האחרונות אימון הקטלבל הפך להיות פופולרי בקרב אתלטים רבים ואמני לחימה.

 

אימון שמתאים לכולם!
 באימון רצועות עומדת תפיסה לפיה כל תרגיל אמור להיות מאמץ משולב של כל הגוף. שרירי המטרה של התרגיל עובדים בעוד שאר הגוף אמור להישאר יציב ולכן רוב שרירי השלד יעבדו בו.

להבדיל מאימונים מבוססי משקולות, אימוני רצועות מאפשרים התאמה מידית לרמות שונות של מתאמנים.
אימון באמצעות קטלבלס מבוסס ברובו על הנפות, על תנועה רב-מפרקית המצריכה קואורדינציה בין- מפרקית ברמה גבוהה ועל הוצאה אנרגטית גבוהה.

התרגול מורכב מתרגילים המשפרים את יכולת ומיומנות התנועה ואת מרכיבי הכושר הגופני (עוצמה, כוח, סיבולת, גמישות, מהירות, קואורדינציה, זריזות, שיווי משקל, דיוק, זמן תגובה) וכמו בחיים,

 גם התרגול באמצעות הקטלבלס כולל שילוב מוכלל של מספר מרכיבי כושר גופני. ניתן להתאים משקל של הקטלבל לפי רמת כושר אישית.

איך להיות יעילים יותר?

HIIT -High Intensity Interval Trainingזו צומת בה נפגש המכשיר הפופולרי ביותר עם הגישה הפופולרית ביותר מתורת האימון בשנים האחרונות.

אימוני HIIT  נחשבים לפסגת הכושר – עבודת כוח (אנאירובי) בדופק גבוה (אירובי) נחשבת יעילה במיוחד בצמצום אחוזי שומן.
שילוב אביזרים כמו רצועות וקטלבלס הם פתרון פשוט, מינימליסטי ויעיל
 
לסיכום:
מינימום זמן, מינימום ציוד – אין צורך בהפסקה בין תרגילים ולא צריך לחפש מכשירים פנויים
תצאו משגרת האימונים – גוף מסתגל לאימונים שחוזרים לעצמם, לכן התוצאות לאחר אימון יורדות
תאתגרו את גופכם – גופכם ישקיע יותר מאמצים ולכן תגיעו לתוצאות טובות יותר
תמצאו פרטנר – אווירה כיפית יותר לאימונים עצמים, תמיכה ו/או תחרות יעזרו לכם להתמודד בעומסים של האימון

אימון מעניין,
פבל קולוסובסקי
מנהל מרכז הכושר באוניברסיטת תל אביב ומרצה בקמפוס "שיאים".
מאמן ראשי של נבחרת אס"א ת"א בהרמת משקולות אולימפית. ספורטאי תחרותי בן לאומי בענף הרמת משקולות אולימפית למעלה מ-15 שנים וחבר סגל אולימפי.
בוגר בית הספר לשיקום תנועתי אורתופדי, מטפל מוסמך בשיטת Trigger point  therapy  ובשיטת  Kinesio Taping Therapy  לשיקום אורתופדי ולספורטאים.

חדר כושר
חדר כושר
חוגים
חוגים
אזור מנויים
אזור מנויים
צור קשר
צור קשר
בריכות שחיה
בריכות שחיה
פילאטיס מכשירים
פילאטיס מכשירים
מערכת שעות
מערכת שעות
המתקנים שלנו
המתקנים שלנו
סטודנטים
טיפ בריא
עבור לתוכן העמוד