אורח חיים מאוזן יותר

 

1. לאכול נכון

 הוספת ירקות ופירות בצורתם הטרייה, יחד עם אגוזים וקטניות לתזונה היומיומית, ובמקביל הפחתת אוכל מעובד.

לדוג' אפשר להחליף את הקפה והמאפה בבוקר למיץ סחוט טרי, פירות חתוכים, או מיקס אגוזים טבעיים וחליטת תה.


2. שינה

 טווח שעות השינה המומלץ מגיל 18+ הוא בין 7-9 שעות (עפ ה – National Sleep Foundation).

מחסור בשינה עלול לגרום לחוסר חדות במשך שעות היום, או יוביל לצריכת מוצרים עתירי סוכר או קפאין למטרת 'התעוררות' מה שיוביל לתוצאה הפוכה.

בנוסף לכל אלה חוסר בשינה יכול לגרום למתח, למצבי רוח משתנים או לאי שקט כללי


3. שתיית מים

 הצריכה היומית המומלצת היא מ9 ועד 13 כוסות ליום או יותר, תלוי במשתנים כמו גיל, מין, מחלה או מצב בריאותי, הריון או הנקה, סביבה, וכו'.


4. לנפש

בחרו בעיסוק שגורם לכם הנאה, אם העבודה אינה מספקת מצאו תחביב שמסב לכם הנאה ותחושת רוגע או התחדשות.


5. פעילות גופנית כלשהי

 לא מדובר רק באימון ספינינג מפרך או ריצת 10 קמ. שחיה, הליכה אפילו ריקוד..

.לפחות שעה יומיומית של פעילות כלשהי, בייחוד אם עבודתכם קשורה בישיבה במשרד למשך 8 שעות, נחוצה לגוף בדיוק כמו שתיית מים או שינה.

 

לירון ביתן, מאמנת אישית, מורה ליוגה ומדריכת החוג מתאמנות עם תינוקות במרכז הספורט באוניברסיטת ת"א

 

 

חדר כושר
חדר כושר
חוגים
חוגים
אזור מנויים
אזור מנויים
צור קשר
צור קשר
בריכות שחיה
בריכות שחיה
פילאטיס מכשירים
פילאטיס מכשירים
מערכת שעות
מערכת שעות
המתקנים שלנו
המתקנים שלנו
טיפ בריא
סטודנטים
עבור לתוכן העמוד