5 דברים שלא ידעתם על השרירים שלכם ואתם חייבים לדעת על מנת להתעמל נכון!

5 דברים שלא ידעתם על השרירים שלכם ואתם חייבים לדעת על מנת להתעמל נכון! (הגדל)

1.     פיתוח שרירים עוזר לשיפור המטבוליזם שלכם. מחקר משנת 2015 הראה כי אצל אנשים שעשו אימוני התנגדות במשך 9 חודשים, נצפתה עלייה

של כ-5 אחוזים בקצב המטבוליזם שלהם.
2.     רוצים לשמור על השרירים? אכלו ירקות!  חנקה, תרכובת טבעית המצויה בפירות ובירקות, מסייעת לאנשים לצרוך פחות חמצן במהלך אימון גופני, מה שגורם לשרירים להיות יעילים יותר.
3.     נשים, חזקו את השרירים עם ויטמין D. לפעמים רמות האסטרוגן יורדות ובשל כך השרירים שלנו הופכים לחלשים יותר. על מנת לשפר את רמת האסטרוגן מומלץ ליטול ויטמין D.
4.     דעו מתי לעצור! רבדומיוליזיס הוא מצב רפואי שיכול לקרות בעקבות מאמץ יתר. הוא עלול לגרום להתפרקות של תאי השריר ולזליגה של חלבונים לזרם הדם. חשוב להיות קשובים לגופנו וחשוב יותר לציין שבאימון פילאטיס, אין סיכוי לרבדומיליוזיס ;)
5.   כואבים לכם השרירים? אתם צריכים דלקת! חוקרים סבורים כי הדלקת היא תהליך בריא שהגוף משתמש בו כדי לסייע לשריר להחלים. מחקר שנעשה באוניברסיטת בירגהאם יאנג, מצא כי לאחר אימון גופני, תאי T מעודדי דלקת (המהווים חלק מהמערכת החיסונית), חודרים לסיבי השריר הניזוק, ככל הנראה כדי לסייע לתקן את רקמת השריר.

חדר כושר
חדר כושר
משרד המנויים
משרד המנויים
ספא
ספא
צור קשר
צור קשר
בריכות שחיה
בריכות שחיה
סטודיו פילאטיס
סטודיו פילאטיס
מערכת החוגים
מערכת החוגים
תרבות ופנאי
תרבות ופנאי
סטודנטים
טיפ בריא
עבור לתוכן העמוד