5 טיפים שאתם חייבים לזכור לפני כל אימון

5 טיפים שאתם חייבים לזכור לפני כל אימון (הגדל)

כשהמעלות עולות זה בדיוק הזמן לשים את נעלי הספורט, ללבוש טי שירט מדליקה לצאת החוצה ו... להיכנס למזגן בסטודיו הכי נעים ומרווח בעיר :)

רוצים לדעת איך שומרים על גוף חטוב לא רק בקיץ אלא כל השנה? הנה 5 טיפים שאתם חייבים לזכור לפני כל אימון:

 

  1. אימון פילאטיס איכותי מתחיל בנשימה. אולי אתם חושבים שיש דרך אחת נכונה לנשום אבל האמת היא שנשימה היא כלי שכל אחד יכול להשתמש בו אחרת - חקרו את הנשימה שלכם! לפעמים יהיה קל יותר לבצע תנועה תוך כדי הוצאת אוויר ולפעמים דוקא באיפת אוויר. רק אל תפסיקו לנשום.
  2. לא מספיק להתרכז צריך להתמרכז. מרכז הגוף בין הצלעות לאגן הוא תחנת הכוח שלנו. בתרגילים שמתבצעים בשכיבה על הגב כדאי לשים לב שהחלק האחורי של כלוב הצלעות מונח על המזרן. זה לא תמיד קל אבל עוזר לתרגול מאוזן ומאתגר של מרכז הגוף.
  3. No Pain No...? התרגלתם שאם לא שורף לכם אז התרגיל לא עובד? זה לא מדוייק. בפילאטיס עובדים במקביל עם הרבה קבוצות שרירים (בדומה לפעילות יום יומית) ולכן אף קבוצת שרירים לא מגיעה למצב שהיא שורפת. למרות זאת הגוף מתחזק ומתעצב. תתרגלו לחשוב פונקציונאלי.
  4. אם משעמם לכם זה לא פילאטיס. בשיעור פילאטיס אמיתי הגוף והמוח עובדים נון סטופ. התרגילים והדגשים שהמורה נותנת דורשים ריכוז, שליטה, דיוק וקואורדינציה. אחד הסימנים שעשיתם אימון טוב הוא שהזמן עבר מהר.
  5. What Went Well? בסוף כל שיעור כדאי לעצור ולחשוב איזה תרגיל הכי אהבתם היום. איזה תרגיל גרם לכם להרגיש הכי טוב. אפשר לשתף את המדריכה או רק לזכור לעצמכם אבל זה חלק חשוב שעוזר לגוף ולנשמה להישאר באנרגיה טובה עד לשיעור הבא.

 

חדר כושר
חדר כושר
משרד המנויים
משרד המנויים
ספא
ספא
צור קשר
צור קשר
בריכות שחיה
בריכות שחיה
סטודיו פילאטיס
סטודיו פילאטיס
מערכת החוגים
מערכת החוגים
תרבות ופנאי
תרבות ופנאי
סטודנטים
טיפ בריא
עבור לתוכן העמוד