19 המלצות לשנה החדשה!

19 המלצות לשנה החדשה! (הגדל)

לכבוד שנת 2019 הנה 19 הבטחות והחלטות שכדאי לנו לקיים כדי שתהיה לנו שנה נפלאה באמת ועוד אחד לשנה הבאה 😉


מוכנים? מתחילים!


1. היו חיוביים -  אל תקשיבו למי שאומר לכם כי הצלחה היא דבר בלתי אפשרי, עם קצת אופטימיות וגישה חיובית תתפלאו איך הכל בסוף מסתדר.
2. צאו להליכות בוקר – התחילו את היום שלכם עם ניקוי והתרעננות מהלילה. הליכה תמריץ לכם את הדם תעלה את האנדורפינים ותשלח אתכם ליום עבודה במצב רוח מעולה.
3. תזונה נכונה לשנה חדשה - אכלו ארוחת בוקר של מלכים, ארוחת צהריים של נסיכים וארוחת ערב של אנשים באוברדרפט. אזנו את הקלוריות היומיות שלכם בצורה מתונה והקלו על הגוף לקראת הערב.
4. השנה תפסיקו להתלונן! אולי אתם מרגישים מעולה אחרי שהתלוננתם אבל אף אחד לא אוהב להיות ליד אדם שמתלונן. אל תצברו טינה ומרמור ותחשבו כיצד ניתן לשפר, אל תתלוננו – תתייעצו.
5. שנה של שינה טובה - השתדלו להקפיד על מינימום 7 שעות שינה טובות. שום אספרסו לא ייתן לכם את מה שמעניקה שינה מעולה.
6. השנה הזו התמקדו במה שאתם רוצים להשיג ולא במה שנראה שאתם חייבים להשיג – החיים הם לא מרוץ הם מתנה.
7. צחקו יותר, הרבה יותר - משטויות, הקיפו את עצמכם בקומדיה והשתדלו לחייך גם עם לא בחוץ אז מבפנים. צחוק היא האנטיביוטיקה האמתית של הגוף.
8. רוצים לרדת במשקל? אין דיאטה ממחר תמיד תחיו את הדיאטה מהרגע. זכרו דיאטה היא שינוי אורך חיים ולא דרך להיכנס לג'ינס מהתיכון
9. להיכנס לג'ינס מהתיכון? להיכנס לג'ינס הנכון! השאיפה הזו תמיד מצחיקה, אתה לא אדם שהיית בתיכון למה שתרצה להיכנס לאותם בגדים? כל תקופה והיופי שלה וכך גם במשקל.
10. עשו רשימה בבוקר של המטלות שאתם מציבים לעצמכם היום. השתדלו לסיים בהתחלה חצי והתקדמו לאט לאט להשלמת הרשימה. מחקרים מראים כי השלמת משימות מפעילה את מרכזי התענוג שלנו!
11. השנה תחיו את הרגע אל תבזבזו אנרגיה יקרה על מחשבות שליליות וחוויות העבר: השקיעו את האנרגיה במציאת החיובי שברגע הנוכחי.
12. כל דבר קורה מסיבה מסוימת – כן גם אם זו נראית טרגדיה יכולה לצאת ממנה תקופה של עצמה חדשה. השתדלו לראות כיצד אתם יוצרים מכל חוויה את המקסימום שיעניק לכם כח להמשך.
13. הציבו מטרות ויעדים בסדר מתגבר ועולה מהקל לקשה. כל שלב שתצליחו יעזור לכם להתקדם לשלב הבא – אם זה אימון או למידה.
14. תחליפו את השוקולד האחד המיותר במנה של פרי. אנחנו לא אומרים לכם להתנזר משוקולד אלא מדי פעם, במודע לעבור לסוכרים בראים יותר.
15. זכרו – שינויים הם כמו אורז – הכי טוב לצלוח אותם אחד אחד. כל שינוי שאתם רוצים לעשות תנו לו את מלא הכבוד. החלטתם לרוץ מרתון? התמקדו. החלטתם שהשנה אתם מטפלים בגב הדואב? שזו תהיה מטרת העל שלכם.
16. אל תשוטטו ברשת לפני השינה – האור הכחול של המסך גם מזיק לעור הפנים בטווח הארוך וגם איכות השינה יורדת. השתדלו כשאתם מכבים את האור לא להדליק את האור הקטן של הסמארטפון.
17.  תבלו קצת יותר זמן עם חברים בלי הנייד. כך הזמן שתבלו יחד יהיה משמעותי יותר ובכלל אתם זוכרים איך הם נראים?
18. אימהות, השנה הזו אתן משחררות! מעצמכן. להיות אימא זו עבודה לא קלה, הרשו לעצמכן לפרגן לכן שצריך ולשחרר לחץ, אנחנו לא נגלה
19. הקשיבו לגוף שלכם. אבל באמת. אל תדחו את הבעיות למחר, כי הן יצוצו ביתר שאת בעתיד. טפלו בגוף שלכם יפה כאילו זה אתם.
20. זכרו! חיים רק פעם אחת, אבל אם עושים את זה טוב, זה כל מה שצריך

שנה אזרחית טובה לכל חברינו!
פילאטיס באוניברסיטה – פילאטיס, פלאטיס שיקומי ופיזיותרפיה

 

חדר כושר
חדר כושר
משרד המנויים
משרד המנויים
ספא
ספא
צור קשר
צור קשר
בריכות שחיה
בריכות שחיה
סטודיו פילאטיס
סטודיו פילאטיס
מערכת החוגים
מערכת החוגים
תרבות ופנאי
תרבות ופנאי
טיפ בריא
סטודנטים
עבור לתוכן העמוד