banner

HIIT / רצועות

בשיעור נתרגל שתי שיטות – HIIT ואימון רצועות

אימון רצועות – שיטת האימון שכבשה את העולם והומצאה בארה"ב, הופכת את הגוף שלנו למשקולות בעזרת תרגילי התנגדות בדרגות שונות. השיטה מפעילה במהלך אימון מספר רב של שרירים, ולכן תורמת לשיפור סבולת לב ריאה, סבולת שרירית, יציבה, חיזוק, חיטוב ועיצוב.

HIIT – או בשמו המלא:  High Intensity Interval Training אימון כושר אינטרוולי בעצימות גבוהה. טכניקת HIIT נועדה למי שרוצה לעשות עם הגוף מקסימום עבודה, במינימום זמן. אימון HIIT של 20 דקות שווה ערך לכל אימון אירובי אחר כגון ריצה, רכיבה על אופניים או שחייה. האינטנסיביות של האימון מצריכה מהשריר מאמץ רב יותר כדי להתאושש, דבר הגורם לשריפת השומנים להמשיך גם בזמן מנוחה ועד יומיים מהאימון עצמו.

מתי מתקיים החוג

יוםשעהצוותאולם
שלישי20:00עמית עיניאולם 9
ללוח החוגים המלא

המאמנת

    עמית עיני

    מדריכת HIIT, רצועות, Body Power, עיצוב הגוף ו-Pump

    החוגים שלי

תמונות

אני רוצה להגיע לאימון ניסיון

page loader
נגישות