banner

פילאטיס בשקיעה

פילאטיס מזרנים היא שיטת אימון שמטרתה היא חיזוק השרירים, והגמשת המפרקים בכדי להקל עלינו בביצוע פעולות יומיומיות

בפילאטיס מזרן, משמש הגוף כמשקולת במקום שימוש במכשירים, ובאמצעות תרגול נוכל לשפר טווח תנועה, להגביר את זרימת הדם, להקל על הלחץ במפרקים ולשפר את אורח החיים שלנו.

נשמח לראותכם בחוג שלנו לפילאטיס בשקיעה!

מתי מתקיים החוג

יוםשעהצוותאולם
שני19:00דורין סידמןאמפי דשא
ללוח החוגים המלא
פילאטיס

המאמנות

    טלי גייר

    "לא חשוב כל כך באיזה שיעור תבחרו, העיקר שתזוזו ותתמידו!" מדריכה מוסמכת לעיצוב הגוף, פילאטיס, מתיחות ויוגה.

    החוגים שלי לפרטים נוספים

    חגית דביר

    "מוטב לחזק את הגוף בתזונה בריאה ותירגול תנועתי מאשר לחכות לכאב שיזכיר זאת."
    מאמנת פילאטיס, מאמנת כושר, מטפלת ברפואה סינית ודיקור יפני.
    בקצב המטורף של חיינו, אנחנו לא קשובים לגופינו ומכלים את מאגרי האנרגיה שלנו. כמאמנת פילאטיס ומטפלת ברפואה סינית אכוון אתכם לאורח החיים המדוייק לכם.

    החוגים שלי

    מור עטר

    "לכבד את הגוף זה לתת לו את שזקוק, נשימה, תנועה, גמישות וכוח – רק כך נרגיש נוח בגופנו וברוחנו."

    החוגים שלי

    דורין סידמן

    "כשאתם מתלבטים/מתעצלים אם ללכת לאימון – פשוט אל! תעשו קאט ותקחו את עצמכם באותו הרגע לאימון. אתם תודו על כך בתום האימון ובסוף זה פשוט יהפוך לשיגרה."
    מדריכה מוסמכת לפילאטיס, עיצוב וחיזוק הגוף, מתיחות וגמישות, אירובי

    החוגים שלי

    שירית גבור

    "אם בגיל 30 עמוד השדרה שלך נוקשה אתה זקן. אם בגיל 60 עמוד השדרה שלך גמיש אתה צעיר." – ג'וזף פילאטיס
    תרגול פילאטיס באופן קבוע ושילובו בשגרת החיים הם המתנה הטובה ביותר שנוכל להעניק לגופנו. בעלת תעודות הסמכה בפילאטיס מזרן, מכשירים וסב שיקומי. התעמלות בריאותית ובונה עצם, הסמכה כמדריכה לגיל השלישי.

    החוגים שלי

    רותי קמינר

    מדריכת פילאטיס מזרן

    החוגים שלי

    קרן שרייבר

תמונות

אני רוצה להגיע ליום ניסיון


    עלות יום ניסיון 85 ₪ - תוחזר ברכישת מנוי

    page loader
    נגישות